میکروصنعت

شرکت سازنده جرثقیل یدک کش میکرو صنعت ، این جرثقیل ها را در انواع مختلف ارائه کرده است . تولید همراه با رعایت اصول از نظر کیفی این شرکت را به یکی از پر فروش ترین شرکت ها تبدیل کرده است .

میکروصنعت

شرکت سازنده جرثقیل یدک کش میکرو صنعت ، این جرثقیل ها را در انواع مختلف ارائه کرده است . تولید همراه با رعایت اصول از نظر کیفی این شرکت را به یکی از پر فروش ترین شرکت ها تبدیل کرده است .

نصب جرثقیل یدک کش را به ما بسپارید

نصب جرثقیل یدک کش را به ما بسپارید  ، تیم حرفه ای میکروصنعت به صورت حرفه ای و کاربلد میتوانید نصب جرثقیل یدک کش را به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی انجام دهد بدون اینکه بعدا مشکلی برایش پیش بیاید.

نصب جرثقیل یدک کش را به دست افرادی بسپارید که در این زمینه تبحر و تجربه ی زیادی دارند میتوانید به راحتی به تیم حرفه ای میکرو صنعت تکیه کنید و نصب جرثقیل یدک کش را به آن ها بسپارید چون میکروصنعت در این زمینه تجربه و حرفه ی خاصی دارد.

نصب جرثقیل یدک کش برای کسانی که میخواهند در زمینه یدک کش موتور ، خودرو ها فعالیت کند میتواند گزینه ی مناسبی باشد ، اگر دقت کنید زمانی که وسط جاده گیر می کنید به یدک کش زنگ می زنید تا خودروی شما را بدون اینکه صدمه ای به آن وارد شود جابه جا کند. اگر میخواهید مشتریان زیادی در این زمینه جذب خود کنید میتوانید با بهترین شرکت سازنده جرثقیل یدک کش ، میکروصنعت در ارتباط باشید تا حرفه ای دیده شوید و همه ی کسانی که دچار مشکل می شوند به شما زنگ بزنند و مشتری های شما افزوده شود.

زمینه ی فعالیت میکروصنعت از جمله  ساخت و نصب جرثقیل یدک کش شامل موارد زیر می شود :

ساخت جرثقیل 

سازنده جرثقیل 

ساخت چرخگیر 

سازنده چرخگیر

ساخت کابین عقب نیسان

و …

فعالیت تخصصی و حرفه ای دارد که میتوانید با تکیه بر این تجربه و حرفه ای بودن آن ها با خیال راحت ساخت جرثقیل یدک کش را به آن ها بسپارید.

نصب جرثقیل یدک کش را به ما بسپارید تا بهترین را به شما تحویل دهیم ، اگر هم مشکلی بعدا پیش بیاید میکروصنعت آماده ی خدمت رسانی و حل کردن آن است که میتوانید به راحتی مشکل را حل کنید.

با راه های ارتباطی میکروصنعت در زمینه نصب جرثقیل یدک کش در ارتباط باشید : 

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸-۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰-۶۶۲۶۱۲۹۹

ساخت جرثقیل ارزان قیمت

ساخت جرثقیل ارزان قیمت ، ساخت جرثقیل مقاوم و با کیفیت کار هر شرکت سازنده ی جرثقیلی نیست باید یک شرکتی باشه که هم سابقه داشته باشد و هم تجربه ی زیادی در این زمینه داشته باشد تا یک جرثقیل با کیفیت و کارایی چند ساله تحویلتون بده تا دو روزه خراب نشود و نیاز به تعمیر نداشته باشد البته یک نکته میکروصنعت بعد از اینکه ساخت جرثقیل را انجام دادند و صحیح و سالم تحویل شما دادند ضمانت به شما میدند و تعمیرات بعد از ساخت جرثقیل را هم به شما مشتریان خوب و عزیز ارائه می دهند.

کالاهایی که این شرکت تولید می کند بر اساس استانداردهای جهانی است و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است اما نیاز بازار داخلی از یکسو و همچنین محدودیت فضا و نیروی انسانی از سوی دیگر اجازه تولیدات بیشتر برای توسعه صادارت را به این شرکت نمی دهد.

سایر خدمات میکرو صنعت :

ساخت جرثقیل را همه ی ما میدونیم که کار آسونی نیست باید یه تیمی باشند که در این زمینه چند سال تجربه داشته باشند. تجربه در ساخت جرثقیل خیلی مهمه حتما به شرکت سازنده جرثقیلی که مراجعه می کنید به تجربه اش نگاه کنید.

مطالب مرتبط  :ساخت جرثقیل با قیمت ارزان ، ساخت جرثقیل بون خطر ، ساخت جرثقیل را به ما بسپارید

میکرو صنعت در زمینه ی ساخت جرثقیل ارزان قیمت چندین سال تجربه ی طولانی و سابقه ی درخشانی داره امتحانش ضرر نداره که میتونین یک بار با میکروصنعت مشاورانشون صحبت کنید و جرثقیلی که میخواید را سفارش دهید.

با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید و جرثقیل مورد نظر را سفارش دهید : 

آدرس: تهران، منطقه ۱۸، فتح، کیلومتر ۷، خیابان خلیج فارس، نبش کوچه ۳۴ فرهنگیان، پلاک ۲۳۵

تلفن:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸-۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰-۶۶۲۶۱۲۹۹

رعایت نکات مهم در نصب جرثقیل یدک کش

اصول نصب جرثقیل یدک کش نکته ای است که باید حتما به آن توجه شود و مساله مهمی است . زیرا نصب جرثقیل یدک کش یک کار کاملا اصولی است که نیاز به تخصص دارد .

نصب این جرثقیل ها بر روی ماشین های حمل مانند نیسان وانت ها و یا برخی کامیونت ها انجام می شود تا به وسیله آن بتوانیم به حمل خودرو ها بپردازیم . به این عمل بکسل کردن و یا یدک کشی می گویند .

تاریخچه استفاده از جرثقیل های یدک کش به سال ها پیش برمی گردد . در زمان جنگ جهانی دوم نیاز به استفاده از جرثقیل های یدک کش به شدت احساس می شد زیرا حمل و جابه جایی تجهیزات جنگی توسط خود افراد انجام میشد که کاری دشوار بود .

جرثقیل های یدک کش وسیله هایی بسیار کاربردی هستند که در تمام کشور های دنیا از آن ها استفاده می کنند . نحوه نصب کردن آن ها هم بسیار با اهمیت است . زیرا اگر نصب جرثقیل یدک کش به صورت اصولی و دقیق انجام نشود ممکن است باعث بروز خسارت هایی در هنگام جابه جایی خودرو شود .

جالب است بدانید که برای یدک کشی خودرو در برخی از کشور های دنیا استاندارد هایی در نظر گرفته شده است . حتی این استاندارد ها در آیین و قوانین رانندگی شان نیز آورده شده است و توضیحات مختصری در خصوص اجزای به کار گرفته شده در یدک کش ها نیز در آن آمده است . همین موضوع بیانگر اهمیت بالای دقت و تخصص در نصب جرثقیل یدک کش می باشد .

می توانیم اینگونه نتیجه بگیریم که با رعایت نکات مهم در نصب جرثقیل یدک کش می توانیم خودرو را با خیالی آسوده تر جابه جا کنیم .

اهمیت این موضوع در زمان جابه جایی و یا حمل خودرو های صفر بیشتر از پیش احساس می شود . زیرا وظیفه ی حفظ خودرو از آسیب در آن لحظه بر عهده فرد حمل کننده می باشد . پس وی می بایست از طریقه صحیح برای نصب جرثقیل یدک کش خود استفاده کرده باشد .

ساخت جرثقیل مناسب

ساخت جرثقیل مناسب ، توسط بهترین شرکت سازنده جرثقیل میکروصنعت انجام می شود.  ساخت جرثقیل مناسب بدین معناست که شما دارای یک جرثقیل با متد روز ، استاندارد ها و .. داشته باشید.

در زیر انواع جرثقیل برای شما ذکر شده است که آشنایی کامل با انواع جرثقیل ها داشته باشید.

انواع جرثقیل شامل موارد زیر می باشد :
۱ – جرثقیل سقفی
۲ – جرثقیل ماشینی یا موبایل
۳ – جرثقیل تاور کرین یا برجی
۴ – جرثقیل آویز
۵ – جرثقیل دروازه ای
۶ – جرثقیل بازویی
۷ – جرثقیل های خاص و …

ساخت جرثقیل مناسب کار هر شرکتی نیست ، شرکت میکرو صنعت در زمینه ی ساخت انواع جرثقیل تبحر و تجربه ی خاصی دارد که میتوانید با استفاده از تجارب خود بهترین جرثقیل را به شما مشتریان عزیز تحویل دهد.

میکرو صنعت علاوه بر ساخت جرثقیل در زمینه ی ساخت چرخگیر ، ساخت جرثقیل یدک کش ، و .. فعالیت دارد که میتوانید با مشاوران تخصصی میکروصنعت در این زمینه در ارتباط باشید.

میکروصنعت به عنوان بهترین شرکت ساخت جرثقیل میتوان نام برد چون در این زمینه چندین سال تجربه کسب کرده است و میداند که پیچ و خم ساخت یک جرثقیل چیست.

همچنین میکروصنعت بعد از تحویل جرثقیل شما در زمینه ی تعمیرات و خدمات پس از فروش را به شما ارائه میدهد اگر مشکلی برای جرثقیل شما پیش بیاید میکروصنعت آن را حل خواهد کرد.

برای در ارتباط بودن با میکرو صنعت میتوانید با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید :

آدرس: تهران، منطقه ۱۸، فتح، کیلومتر ۷، خیابان خلیج فارس، نبش کوچه ۳۴ فرهنگیان، پلاک ۲۳۵

تلفن:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸-۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰-۶۶۲۶۱۲۹۹

ساخت جرثقیل سقفی

معمولا ساخت جرثقیل های سقفی به دو صورت جرثقیل سقفی تک پل و جرثقیل سقفی ۲ پل انجام می گیرد. در ساخت جرثقیل سقفی تک پل بالابر معمولا بصورت آویز در زیر پل جرثقیل نصب می گردد و در مواری هم بصورت وزن مقابل در کنار جان پل جرثقیل نصب میشود.

تناژ مربوط به ساخت جرثقیل سقفی تک پل با توجه به دهانه قابل تغییر میباشد و نمیتوان برای آن محدودیتی قائل شد با این وجو توصیه می شود که حداکثر تا ظرفیت ۱۰ تن و دهانه ۲۴ متر از جرثقیل سقفی تک پل استفاده گردد زیرا در غیر اینصورت علاوه بر اینکه ابعاد پل بسیار بزرگ خواهد شد، ساخت جرثقیل غیر اقتصادی نیز میگردد.

همان طور که در بالا عنوان گردید از دهانه ۲۴متر و ظرفیت ۱۰ تن به بالا از جرثقیل سقفی ۲ پل استفاده می گردد که دراینصورت می توان تا دهانه ۳۵ متر و ظرفیت ۳۰۰تن از این تیپ جرثقیل استفاده نمود، کاربردهای جرثقیل سقفی ۲ پل بسیار زیاد بوده و از صنایع انبارشی و کوچک گرفته تا صنایع سنگین هم چون کشتی سازی ، فولاد سازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه قرار گیری وینچ در ساخت جرثقیل سقفی ۲ پل بسته به نیاز مشتری متفاوت میباشد که معمولا بصورت رونشین بر روی پل قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : ساخت جرثقیل مناسب ، ساخت و نصب جرثقیل

برای ساخت جرثقیل سقفی و هر مدل جرثقیل دیگر میتوانید با میکروصنعت بهترین شرکت سازنده جرثقیل در ارتباط باشید تا بهترین جرثقیل را از نظر کیفیت داشته باشید.

همچنین میتوانید برای ساخت جرثقیل یدک کش ، ساخت چرخگیر و… با بهترین شرکت سازنده میکروصنعت در تماس باشید.