میکروصنعت

شرکت سازنده جرثقیل یدک کش میکرو صنعت ، این جرثقیل ها را در انواع مختلف ارائه کرده است . تولید همراه با رعایت اصول از نظر کیفی این شرکت را به یکی از پر فروش ترین شرکت ها تبدیل کرده است .

میکروصنعت

شرکت سازنده جرثقیل یدک کش میکرو صنعت ، این جرثقیل ها را در انواع مختلف ارائه کرده است . تولید همراه با رعایت اصول از نظر کیفی این شرکت را به یکی از پر فروش ترین شرکت ها تبدیل کرده است .

مزایای ساخت چرخگیر

مزایای ساخت چرخگیر با میکرو صنعت

مزایای استفاده از چرخگیر زمانی خودش را نشان میده که شما ماشین شما تصادف کرده است و شما میخواهید که هیچ آسیبی به چرخ ها و همچنین ماشین نرسد.

بنابراین ساخت چرخگیر کار هر شرکتی نیست ، باید یک سازنده چرخگیر مناسبی را انتخاب کنید تا ساخت چرخگیر را انجام دهند.

 

مزایای ساخت چرخگیر

بنابراین میخواهیم یک سری از مزایای ساخت چرخگیر را به شما ذکر کنم : 

*نیروی زیاد

*آسیب کمتر

*نیروی زیاد در زمینه حمل

*کارایی زیاد

این مزایای ذکر شده برای ساخت چرخگیر است که میتوانید جهت ساخت چرخگیر به بهترین سازنده چرخگیر ، میکرو صنعت در ارتباط باشید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

میکرو صنعت رضایت مشتری در اولویت قرار دارد بنابراین اگر چرخگیر را به شما  تحویل داد و بعدها خرابی و مشکلی پیش آمد به راحتی چرخگیر را تعمیر و اگر قطعاتش نیاز به تعویض و یا تعمیر داشت ، تعمیر را به سرعت و به راحتی انجام میدهد.

بنابراین میتوانید برای اینکه از خدمات میکرو صنعت بهره مند شوید با شماره های ذکر شده با میکرو صنعت ارتباط برقرار کنید.

ساخت چرخگیر به صورت حرفه ای تخصص میکرو صنعت است که به سرعت و با کیفیت و با در نظر گرفتن استاندارها ساخت چرخگیر را انجام میدهد.

برای ساخت چرخگیر میتوانید با راه های ارتباطی میکرو صنعت در ارتباط باشید تا مناسب ترین چرخگیر را دریافت کنید.

 

 

 

برای ارتباط با ما با ۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸ - ۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰ تماس بگیرید.


حمل خودروی لامبورگینی با بهترین چرخگیر

حمل خودروی لامبورگینی با بهترین چرخگیر

در ویدیویی که مشاهده می کنید میتوانید ببینید که راننده ی چرخگیر به صورت حرفه ای لامبورگینی را بدون هیچ آسیبی حمل می کند و به جایی که میخواهد میرساند.

خودروهای لوکس را باید بدون اینکه آسیبی به بدنه و یا چرخ ها وارد شود جابه جا کنند چون اگر آسیبی ببیند باعث می شود خرجی روی دست راننده بگذارید.

بنابراین بهتر است به مرکزی تماس بگیرید که از کارش مطمعن هستید و به بهترین نحو خودروی لوکس شما را حمل میکند بدون اینکه آسیبی به بدنه و یا چرخ های لامبورگینی وارد شد.

میکرو صنعت هم در زمینه ساخت چرخگیر تخصص کاملی دارد و خودروی شما را به صورتی که هیچ آسیبی به آن وارد نشود به مقصد می رساند.

برای ساخت چرخگیر میتوانید با راه های ارتباطی میکرو صنعت در ارتباط باشید تا مناسب ترین چرخگیر را دریافت کنید.



 

برای ارتباط با ما با ۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸ - ۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰ تماس بگیرید.

سازنده بهترین جرثقیل

سازنده بهترین جرثقیل با میکروصنعت

تعریف ارایه شده از جرثقیل(crane)و جرثقیل متحرک(mobilecrane)،توسط سازمان بین‌المللی استاندارد،عبارت است از:

۱-جرثقیل(crane)

ماشینی که فعالیت اصلی آن باربرداری و جابه جایی بار به صورت معلق در هوا می‌باشد که این فعالیت در آن،به وسیله قلاب یا سایر تجهیزات مشابه صورت می پذیرد،را جرثقیل می گویند.

۲-جرثقیل متحرک:(mobile crane)

جرثقیلی است که مجهز به دکل یا بوم(و یا تجهیزات بوم برجی)بوده و قابلیت راهپیمایی،بارگیری و تخلیه را بدون استفاده از مسیر ویژه و یا تکیه گاهی برای پایداری خود دارا می‌باشد .

کاربرد جرثقیل در پروژه های عمرانی

همان طور که قبلاً گفته شد از گرانبرها یا جرثقیل در بیشتر پروژه‌های عمرانی استفاده می‌شود.

کاربرد این ماشین در پروژه‌های عمرانی عبارت است از:

بتن ریزی بالاخص سازه‌های بلند مرتبه
استفاده به عنوان بالابر
تخلیه و بارگیری مصالح و لوازم
کمک به اجرای اسکلت بتنی
برپا نمودن اسکات فلزی

انواع مختلف جرثقیل در گروه‌های زیر دسته‌بندی می‌شود:

جرثقیل برجی (تاور کرین): این نوع جرثقیل معمولاً در ساختمان‌های مرتفع مورد استفاده قرار می‌گیرد و به سه صورت بر روی زمین نصب می‌شود.
جرثقیل‌های موبایل (ماشینی): بروی زمین به دو صورت:ثابت نصب جک (کفی یا بدون کفی ، خودرو بر و... . و کارگاهی (متحرک با بار) عمل می‌کند.
جرثقیل‌های سقفی: در سالن‌های صنعتی و تولیدی یا سایر خطوط (انبار، تعمیر و …) در ارتفاع بر روی خطوط باربر کناری قبل نصب هستند. عموماً به دو شکل جرثقیل سقفی تک پل و جفت پل مورد استفاده قرار می‌گیرند.
جرثقیل دروازه‌ای: این نوع جرثقیل‌ها به دو صورت دروازه‌ای و نیم دروازه‌ای قابل استفاده هستند.
جرثقیل بازویی: جرثقیل‌های بازویی به دو صورت بازویی (دیواری) یا ستونی بازویی قابل استفاده در صنایع هستند.
جرثقیل‌های خاص: این گروه جرثقیل‌ها با ترکیبی از گروه‌های قبلی استفاده می‌شوند که در موارد استفاده خاص مانند پشته کردن و غیره کاربرد دارند.

بهترین سازنده جرثقیل طبق استاندارها با میکروصنعت میتوانید بهترین جرثقیل را داشته باشید تا از آن به بهترین نحو استفاده کنید.


 

برای ارتباط با ما با ۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸ - ۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰ تماس بگیرید.

ساخت جرثقیل های مخصوص یدک کشی

 ساخت جرثقیل های مخصوص یدک کشی

ساخت جرثقیل های مخصوص یدک کشی انواع خودرو های سواری ، خودرو های سنگین و همچنین موتور سیکلت ها یکی از مهم ترین تخصص های شرکت صنعتی میکروصنعت می باشد . این مجموعه با قدرت تمام در زمینه ساخت جرثقیل دارای تخصص می باشد . تخصص بالای این شرکت یکی از خصوصیت های مهم و اساسی آن می باشد که میکروصنعت را از سایر رقبا جدا کرده است .
میکروصنعت متخصص در ساخت انواع جرثقیل اعم از ساخت جرثقیل یدک کش هیدرولیک ، ساخت جرثقیل دستی ، ساخت جرثقیل زنجیری ، ساخت چرخگیر ، ساخت کفی موتور بر و همچنین کفی خودرو بر می باشد . این مجموعه تولیدی هم اکنون ۱۷ سال است که در این زمینه فعالیت می نماید ( از سال ۱۳۸۰ تا کنون ) و محصولات نام برده شده را با بهترین کیفیت تولید می نماید .

ساخت جرثقیل برای انواع خودروها :

ساخت جرثقیل یدک کش در کارگاه تولیدی مجموعه میکروصنعت به گونه طراحی می شود که جهت نصب بر روی تمامی خودرو های یدک کش از جمله زامیاد - نیسان - کاپرا - انواع وانت - پادرا و انواع کامیونت ها مناسب باشد . شرکت میکروصنعت علاوه بر ساخت جرثقیل و چرخگیر خدمات دیگری نیز ارائه می دهد .
این خدمات قابل ارائه شامل نصب و ساخت انواع کفی دوبل شاسی - کمک فنر عقب - تقویت فنر - دکل هیدرولیک و ... می باشد . اما نکته ی مهمی که تعهد بالای شرکت میکروصنعت را نسبت به مشتریانش نشان می دهد گارانتی محصولات تولیدی این مجموعه می باشد . میکروصنعت در خصوص فروش هریک از محصولات خود با یک مشاوره رایگان مشتریان را راهنمایی می کند تا همواره تمامی مشتریان بتوانند بهتری خرید را تجربه نمایند .

برای ساخت جرثقیل و سازنده ی جرثقیل میتوانید با راه های ارتباطی میکروصنعت در ارتباط باشید تا دارای بهترین جرثقیل با بهترین کیفیت باشید.


برای ارتباط با ما با ۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸ - ۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰ تماس بگیرید.