میکروصنعت

شرکت سازنده جرثقیل یدک کش میکرو صنعت ، این جرثقیل ها را در انواع مختلف ارائه کرده است . تولید همراه با رعایت اصول از نظر کیفی این شرکت را به یکی از پر فروش ترین شرکت ها تبدیل کرده است .

میکروصنعت

شرکت سازنده جرثقیل یدک کش میکرو صنعت ، این جرثقیل ها را در انواع مختلف ارائه کرده است . تولید همراه با رعایت اصول از نظر کیفی این شرکت را به یکی از پر فروش ترین شرکت ها تبدیل کرده است .

آیا احتیاج به جرثقیل یدک کش دارید؟

آیا احتیاج به جرثقیل یدک کش دارید؟

میکرو صنعت طبق استاندارها ساخت جرثقیل یدکش را انجام می دهد که میتوانید برای دریافت بهترین جرثقیل  از میکرو صنعت سفارش دهید ، جرثقیل یدک کش برای تحویل خودرو ها بسیار مناسب است و باید جرثقیل یدک کشیاستفاده شود که در حین رانندگی آسیبی به خودروهای گران قیمت و لوکس وارد نشود.

ساخت جرثقیل یدک کش جز یکی از تجهیزات مهمی است که در خصوص حمل و جابه جا کردن خودرو های سبک و سنگین که خاموش نیز هستند مورد استفاده قرار می گیرد . جرثقیل یدک کشی که برای خودرو های سبک تر مانند همین خودرو های سواری که همه ما در پارکینگ منازلمان شاهد آن ها هستیم ، عموما بر روی یک خودروی وانت نصب می گردد .

در حقیقت تجهیزات یدک کش طوری طراحی شده است که به جوشکاری یا برش کاری خاصی در جهت نصب نیاز ندارد . که این موضوع یکی از مهم ترین و بهترین مزیت های یک جرثقیل یدک کش و یا یک چرخگیر ( که گونه ای از جرثقیل یدک کش است) می باشد . آسیب نرسیدن به بدنه و شاسی یک خودرو یکی از مهم ترین مواردی است که برای همه افراد حائز اهمیت می باشد.

جرثقیل یدک کش و کارایی آن

یک نکته جالب توجه در زمینه ی ساخت انواع جرثقیل این است که جرثقیل های یدک کش فقط برای حمل خودرو ها نمی باشند بلکه یک نمونه دیگر از این جرثقیل های یدک کش نیز موجود است که برای حمل و نقل و جابه جایی موتور سیکلت ها مناسب می باشد .

جرثقیل های یدک کش را در خیابان ها زیاد با آن مواجهه میشویم و میبینیم که انواع و شکل های متفاوتی دارد بنابراین میتوانید برای اینکه بهترین سازنده جرثقیل یدک کش را انتخاب کنید بهترین سازنده جرثقیل یعنی میکرو صنعت که در زمینه ی نصب جرثقیل یدک کش هم بیشترین تجربه و فعالیت ها را دارد بنابراین میتوانید با در ارتباط بودن با میکرو صنعت در زمینه های ساخت جرثقیل ، سازنده جرثقیل ، ساخت جرثقیل هیدرولیکی و … بهره مند شوید.


جرثقیل های یدک کش  ,  سازنده جرثقیل یدک کش ,  نصب جرثقیل یدک کش ,  جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل بدون خطر

ساخت جرثقیل بدون خطر به معنی این است که شما به راحتی و بدون هیچ نگرانی با جرثقیل رانندگی می کنید ( مثل ماشین مشدی ممدعلی نیس که نه بوق داشت نه صندلی

میکروصنعت آماده همکاری با شرکت ها

میکروصنعت آماده همکاری با شرکت ها در زمینه ی ساخت جرثقیل می باشد !

میکروصنعت آماده همکاری با شرکت ها ، ساخت جرثقیل در اوایل سالهای خیلی دور بسیار ساده و مبتدی بود ولی بعد از سالها پیشرفت زیادی پیدا کرد و سازنده های جرثقیل زیاد شدند.

ساخت جرثقیل مقاوم و با کیفیت کار هر شرکت سازنده ی جرثقیلی نیست باید یک شرکتی باشه که هم سابقه داشته باشد و هم تجربه ی زیادی در این زمینه داشته باشد تا یک جرثقیل با کیفیت و کارایی چند ساله تحویلتون بده تا دو روزه خراب نشود و نیاز به تعمیر نداشته باشد البته یک نکته میکروصنعت بعد از اینکه ساخت جرثقیل را انجام دادند و صحیح و سالم تحویل شما دادند ضمانت به شما میدند و تعمیرات بعد از ساخت جرثقیل را هم به شما مشتریان خوب و عزیز ارائه می دهند.

تغییرات در ساخت جرثقیل از زمانی شروع شد که در صنعت پیشرفت چشم گیری صورت گرفت و ابزار بسیاری از جمله برق ، موتور بخار و یا بسیاری از وسیله های دیگر پیدا شد و باعث رونق در ساخت جرثقیل شد.

تغییرات در ساخت جرثقیل ها بصورت مرحله ای صورت گرفته است به این صورت که در ابتدا به بازوی اصلی جرثقیل برای افزایش برد و دسترسی بازوی کوچک دیگری اضافه شد. در ادامه با استفاده از بهینه شدن در ساختار فولاد و یا بهره گیری از ابزار و وسایل پر قدرت هم چون موتورهای گازوئیلی و الکتریکی روز به روز موجب پیشرفت بیشتر جرثقیل شد.

این تغییرات تا این زمان بصورت روال عادی خود پیش میرفت اما با جلو رفتن زمان و نیاز بیشتر انسان به این نوع ابزار رفته رفته ساخت جرثقیل با پیشرفت سریعتری طی شد و موجب شد ساخت جرثقیل از روشهای ساده و ابتدایی به روشهای پیچیده رسیده و موجب ساخت انواع مختلفی از جرثقیل گردید.

میکروصنعت آماده همکاری با شرکت ها  ، برای ساخت جرثقیل با کیفیت و مقاوم کافیه با میکروصنعت که بهترین شرکت سازنده انواع جرثقیل ، سازنده چرخگیر ،سازنده جرثقیل یدک کش در ارتباط باشید.

تلفن:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸-۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰-۶۶۲۶۱۲۹۹

آیا احتیاج به چرخگیر دارید؟

ساخت چرخگیر با کیفیت را میتوانید از بهترین شرکت سازنده چرخگیر که در زمینه ی ساخت چرخگیر چند سال سابقه دارد و با بهترین متد روز کار می کند ،  تمام استاندارها را رعابت می کند ، میتوانید با میکروصنعت در ارتباط باشید.

برای ساخت چرخگیر با متد روز و با کیفیت مرغوب و مناسب بهترین شرکت سازنده چرخگیر را انتخاب کنید تا از انتخاب خود رضایت کامل را داشته باشید.

شرکت های سازنده چرخگیر تعداد زیادی دیده می شوند اما نمیدانید به کدام یک اعتماد کنید ، بنابراین میکروصنعت میتواند یک شرکت قابل اعتماد برای شمایی باشد که طالب یک چرخگیر با کیفیت هستید و میخواهید برای شما چند سال کار کند و از نظر جنس و کیفیت مرغوب و اصل باشد.

میکروصنعت به عنوان گزینه ی برتر برای کسانی است که میخواهند از نظر کیفیت عالی باشد ، بهترین ها لیاقت شماست پس میتوانید به دنبال بهترین ها باشید.

قیمت ساخت چرخگیر با کیفیت در میکروصنعت با قیمت های شرکت های دیگر قابل قیاس نیست ، قیمت های بسیار ارزان و باور نکردنی به شما مشتریان عزیز پیشنهاد میدهند تا رضایت کاملی داشته باشید.

یک نگاهی به خدمات میکرو صنعت : 

جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل یدک کش

سازنده جرثقیل یدک کش

نصب جرثقیل یدک کش

ساخت جرثقیل

سازنده جرثقیل

ساخت چرخگیر

سازنده چرخگیر

شرکت میکروصنعت یکی از برجسته ترین شرکت های سازنده انواع چرخگیر می باشد . ساخت چرخگیر با بالاترین کیفیت و برترین استاندارد ها در این مجموعه صورت می گیرد .

پس با اطمینان کامل بهترین چرخگیر را با متد روز داشته باشید و با راه های ارتباطی زیر با میکروصنعت در تماس باشید:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰۶۶۲۶۱۲۹۹

آیا احتیاج به جرثقیل دارید؟

آیا احتیاج به یک جرثقیل خوب و با کیفیت دارید که میخوای چند سال برات کار کنه و نمیدونی از چه شرکت سازنده جرثقیل اقدام به خرید کنی؟

ما اینجاییم که به شما راهنمایی های لازم را بکنیم تا بتونین یک جرثقیل خوب و با کیفیت داشته باشین ، حالا میخوایم بهتون در مورد کیفیت بگیم که چرا انقدر کیفیت باید مهم باشه؟ 

همه ی ما در خرید هر جنسی به کیفیت و جنس آن توجه میکنیم و این که شرکت سازنده ی آن کجاس چون برامون مهمه که اگر امروز خریدیم فردا خراب نشه و پولمون هدر بره انگار که پولمون را ریختیم دور !

ما به شما یک شرکت سازنده جرثقیل معرفی میکنیم که کلا نظرت را عوض میکنه ، شرکت سازنده جرثقیل میکرو صنعت میتونه بهترین گزینه برای تویی باشه که هم کیفیت را میخوای هم قیمت پایین !

میکروصنعت هم دارای کیفیت عالیه و هم قیمتی ازت میگیره که دهنت از تعجب باز میمونه ، هیچ نگران ارزونیش نباش چون قیمتی که بهت میگه براساس اون کیفیتی که برای جرثقیلت در نظر گرفته است.

میکرو صنعت شرکت یکی دو روزه امروزه نیست ، این شرکت سابقه ی بسیار طولانی در ساخت جرثقیل داره که میتونی با اطمینان کامل برای ساخت جرثقیل روش حساب کنی

شرکت میکرو صنعت بهترین شرکت سازنده جرثقیل و ساخت جرثقیل است ، علاوه بر این خدماتی دیگری هم ارائه میدهد که به خدماتش یک نگاهی می اندازیم : 

برای دریافت خدمات میکروصنعت در زمینه های ذکر شده میتوانید با راه های ارتباطی زیر در ارتباط باشید :

آدرس: تهران، منطقه ۱۸، فتح، کیلومتر ۷، خیابان خلیج فارس، نبش کوچه ۳۴ فرهنگیان، پلاک ۲۳۵

تلفن:

۰۹‍۱۲۴۳۸۷۳۵۸-۰۹۱۲۲۳۸۶۰۹۰

۶۶۲۶۵۵۳۱ – ۶۶۲۷۴۸۱۰-۶۶۲۶۱۲۹۹